2e Wedstrijd senioren

Dinsdag, 28 juni 2016

De 2e wedstrijd is weer achter de rug en we hebben veel geluk gehad met het mooie weer, het water in de vijver staat hoog in verband met de vele regen en onweersbuien die de laatste weken zijn gevallen. Toch is er behoorlijk wat vis gevangen al waren ze dan wel niet allemaal even groot. Klik gauw verder voor de punten.(of wedstrijden)

wedstrijd 2
Naam                                     gewicht          stuks              punt       gewichtpunt     stukstotaal        punten
Gemert van P                       1520                57                   15          15                       30                      15
Marinussen H                      1180                44                    8            13                       21                      13
Bevers R                               1240                41                   11           10                      21                       13
Ooms A                                 1200                42                   9             11                      20                       11
Jonkers R                             1220                39                  10            9                       19                        10
Wijst vd H                              1460               26                   13           5                        18                        9
Lanen W                               1140                38                   7             8                        15                        8
Jonkers M                             1180                 35                 8              7                        15                         7
Steenbakkers M                   1080                30                   5             6                        11                         6
Jonkers D                             1120                21                  6              3                         9                          5
Bijvelds M                              900                  23                  3             4                         7                          4
Bongers M                             920                  1 5                 4             2                        6                          3
Leendes G                            920                  13                   4            0                        4                          2
Ooms J                                   880                 14                   2            1                        3                          1
Jonkers A                               900                  12                  3            0                         3                          1
Rossum v G                           860                 11                   1            0                        1                           0
Leenders F                            860                  8                     1            0                        1                           0
Broek v d W
Asperen van A