HSV de ‘’Boekhorst’’ zoekt dringend een VOORZITTER EN PENNINGMEESTER.

Zondag, 10 april 2016

HSV de ‘’Boekhorst’’ is een van de verenigingen met ca 550 leden . Één van de grootste vereniging in Boekel en Venhorst, met leden uit de hele omgeving. We zijn een actieve club mensen en voor elke soort visserij wordt er wel wat georganiseerd.

De huidige voorzitter en penningmeester hebben aangegeven te stoppen met de bestuursactieviteiten.<br><br>Hierdoor zijn wij DRINGEND op zoek naar een VOORZITTER en PENNINGMEESTER die de kar willen trekken. Personen die kunnen organiseren, vooruitzien en beslissingen durven te nemen.<br>Onze voorkeur gaat uit naar personen van 25 jaar of ouder. <br>Enige affiniteit met sportvissen is gewenst maar geen noodzaak. <br>Wij vergaderen zo’n 5x per jaar <br>Als vergoeding krijgen bestuursleden ‘n gratis lidmaatschap, van HSV de Boekhorst en het visblad. <br><br>Tevens zoeken wij ook vrijwilligers voor o.a. het begeleiden van jeugdwedstrijden en het opzetten van viscursussen voor de jeugd<br><br>Voel je jezelf aangesproken neem dan contact op met Rob Versteegden, tel: 0627365222. <br>Zonder bestuur is er GEEN visclub.<br>