De laatste witviswedstrijd van het seizoen zit er op.

Donderdag, 8 november 2018

Afgelopen zondag werd de 3e wedstrijd en tevens laatste wedstrijd van de najaarscompetitie gevist. De opkomst was minder, alleen de echte “Die Hards” waren er. Zij trotseerde de kou. Bij loting was de temperatuur ca. 1 graden boven 0, maar vrijsnel na aanvang van de wedstrijd kwam de zon door en was het goed te doen, De vis dacht daar anders over. Met de 4 visser werden maar 8 stuks vissen gevangen. Helaas.

Uitslag 3e wedstrijd Najaarscompetitie 2018
1e A. Bijvelds 15 pnt
2e W. van Heugten 13 Pnt.
3e R. Bevers 11 Pnt.

Eindstand na 3 wedstrijden
1e R. Bevers 39 pnt.
2e W. van Heugten 39 pnt.
3e P. van Gemert 21 pnt.
4e A. Bijvelds 15 pnt.
5e M Jonkers 13 pnt.
6e G. van Rossum 10 pnt.
7e D. Jonkers 9 pnt
8e T. jonkers 0 pnt
R. Bevers en W. van Heugten visten het zelfde punten aantal bij elkaar.
Maar omdat R. Bevers een hoger vangstgewicht (bijna 6000 gr.) had, dan W. van Heugten, werd R. Bevers 1e en W. van Heugten 2e.